Vilken bluff

Jag & Camilla hamnade på krogen igår. Det är väldigt sällan det bara varit vi två men vi hade kul :) Men vi råkade ut för mr lögnare. När vi varit där i max en kvart kom det fram en 30+ kille och frågade vad vi tyckte om för drinkar. Ja, vart ska man börja.?
Vi fick dock ingen drink utan bartendern kom ut med en jäkla hink med champagne.
Jag hade till och med föredragit öl.




Nu var vi ju tvungna att vara trevligt mot den här killen. Jag fattar nöjet från hans sida
(hur många äckel finns det inte..) men jag tyckte han var lite väl gammal faktiskt.
Efter fråga 3 sa han att han var manager och höll på med musik.
Och efter fråga 4 sa han att han "fixat" Takida. Jaså minsann.?

Han sa att han kom från Göteborg och aldrig hade varit här i princip. Han var här för att jobba med nåt lokalt band som jag aldrig hade hört talas om. Ifs hade han sån dialekt men att hans kompisar kom fram men blev bortknuffade samt hans syrra som undrade om han skulle sova hemma så avslöjade han sig själv. Inte för att vi gick på smörjan heller.
HAHA, vem gör så egentligen? :P Visst, med det utseendet är han väl tvungen..

Sen träffade vi ikeakillen. Jag kände igenom honom och ni vet ju att jag måste koppla till vart jag sett personen i fokus nånstans.
Jag måste, annars kan jag grubbla på det i evigheter. Jobbig tvångstanke.
Med lite hjälp från honom löste vi att det var från Ikea.
Jag gillar ju ikea ;)


Nu blir det te för jag har ont i halsen. Jag måste ringa Jossis också! :)

______________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0