Jobb imorgon

Det är dags för mig att sova. Ska upp halv 7. Dom ringde från ett av mina arbeten så imorgon ska jag ut till Älvkarleby igen - som vanligt. 

Kvällen spenderade jag först med Camilla, Sofie & Nathalie. Vi åkte hem till min pappa och pratade i munnen på varandra ;) Nathalie tyckte det var skandal att vi satt inne när det var så skönt ute. Hon tyckte att vi skulle åka på långa killens (jag vet fortfarande inte vad han heter) fotbollsmatch istället. Korpsäsongspremiär!
Tacka fan att jag tog med filten för den behövdes. Usch vad kallt det var.
Hur kunde hon få det till att det var skönt ute.? ;o

Satt där i kylan i kanske en timme. Långa killens lag vann iallafall :) Innan vi åkte träffade vi Micke, som också spelar korpfotboll. Vi hann dock inte se hans match.
Äh, det gick nog bra utan mig som publik ;)

Och nu är jag hemma. Skulle vilja bada för jag fryser som tusan
men det känns lite väl sent för det nu.
Täcket får värma mig istället :) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0