Svartviksstugan & Högbo

När jag satt hemma och hade det som mest tråkigt ringer Emelie och frågar om vi ska åka till Svartviksstugan och grilla. Men lätt.! Vi drog med oss Josefine, Nathalie & Sofie också :) Vi satte oss precis vid vattnet. Tack och lov att vi tog med filtar för det blåste som bara sjutton, men vädret var ju strålande. Och utsikten! Så jäkla mysigt :)
Jag har dock aldrig känt mig så irriterad på måsar förut..



Den utsikten utan måsar och jag är nöjd ;)


När vi kände oss klara och inte stod ut med blåsten längre åkte vi till Högbo. Om det är sommar så är det ett av ställena som jag oftast är på faktiskt ;) Det slutade med att vi gick på dom där jäkla repen.! Det enda som hände var att Sofie doppade hela fötterna i det jättevarma vattnet. Annars klarade sig alla från olyckor ;) Men fyfan, jag har verkligen sträckt på armarna idag ;b och händerna gör ont. Två karlar hade vi som publik också så pressen var stor. Dom vågade dock inte gå på repen med oss, av någon anledning ;)



Min Josefine. Första bildbeviset på henne nånsin!


Ska kolla på ballar av stål och sen ska jag lägga mig. Plikter att gå upp till imorgon. Godnatt ;*


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jo både och ;)

2009-05-11 @ 23:49:40
URL: http://emeeliieb.blogg.se/
Postat av: Emelie

Roligaste och händelserika kvällen på länge var det igår . repris nästa måndag, men då ska vi gå på repen i bikini ? :P

2009-05-12 @ 15:40:48
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0