Lördag kväll

För att lugna ner er; det blev ingen tur på vattnet. Killen var borta.? Istället satte vi oss i boulongernskogen. Fick besök av Brat's fullproppade partybuss (den från förra inlägget).
För mig är det fortfarande ett mysterium hur alla killarna fick plats? Jaja :)

Kvällen spenderade jag mest bakom ratten. Och idag vill jag fan inte köra en enda meter! Eftersom mina tjejer inte varit nyktra på helgen som varit skulle dom nog inte vara det på lördagen heller ;b Vilket geni jag är som kunde lista ut det. Jag blir ju automatiskt chaufför TACK VARE min antibiotikakur. Vi träffade folk och sen ville tjejerna iväg på nåt dumt race vid stora rondellen. Precis när vi kom dit ringde Tobbe och frågade;
ANNA! kan inte du köra bussen? snääälla.?

Jag gick med på den briljanta idéen till slut och jag överdriver inte när det var det värsta jag nånsin kört i hela mitt liv! För det första var den inte liten, och ratten var det trögaste jag varit med om PLUS att växlarna var helt fel. 1;an låg neråt, 2;an uppåt osv.
Innan man fick in snitsen på det..

Det absolut första jag gjorde var att köra upp på en trottoarkant ;) Men sen gick det bra.

Jag tror att vi var 12 st i bussen och livat blev det. Jag hade jättekul men att komma hem 5 imorse var väl sisådär. Trodde aldrig att klockan var så sent. Att vi inte hittade nycklarna till Nathalies mammas bil när vi skulle hem från stan var ju kanon det också. Jag & Nathalie tjafsade om vem som hade tagit dom. Jag var helt säker på att jag gav dom till henne men vi hittade dom till slut - i min väska.. ;)

Det var min lördag, det.


_________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0