Jossis tar över

Hejsan! Det var längesen jag skrev här, men nu är jag tillbaka, det var väl på tiden - ellerhur? ;)
Jag är hemma hos Anna med henne nu, såklart - hon har nyss bjudit på nåt special te som gör så att man kissar hela tiden. Börjar bli lite orolig att det var något annat i tekoppen, känner mig helt konstig..

Nu står hon och sminkar sig - hon ska på ett möte angående jobbet på lördag. Där kommer killen som ringer till henne hela tiden vara, och om jag får gissa så tror jag att dom kommer bli kär vid första ögonkastet. Dom är så lyckliga när dom pratar i telefonen. Snart ska jag fixa en fin frisyr på henne så hon blir ännumer succé ;D

Nu är hon klar, så nu ska vi göra något annat. Vi hörs! PUSS



Jag tror att han ser ut såhär. Hoppas jag har fel ;)

mvh JOSSIS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0