Jag kan inte sluta

Hemma igen. Trött som sjutton. Det blir en tidig kväll för min del. Ska upp tidigt imorgon också.

Nyfikna på hur det blev? ;) Johanna fick klippa så mycket som det behövdes - som max! Jag ville spara så mycket längd som möjligt. Hon var ändå tvungen att ta en bit men det känns förmodligen kortare för mig än vad det egentligen är. Hon fixade sneluggen också och nu ser det SÅ mycket bättre ut ;) Jag vågade alltså inte göra nåt nytt. Men äsch, höhö.

Min kusin hade ringt ett par gånger så när jag ringde upp henne satt hon på bussen hem - men hoppade av för min skull ;) Gissa vart hon hoppar av? Mellan skogskyrkogården & Scandic. Där skulle jag lätt velat vänta också.. ;b
Det första busschauffören sa när hon klev på var att han aldrig varit med om att någon hoppat på där. Inte blev jag förvånad eller.

Nu är vi hemma hos mig och ligger på soffan. Fyfan vad skönt.! Äntligen får jag ta det lugnt.

___________________________________


Igår fick jag höra det jag så jäkla länge behövt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0