I really want you

Sofie kom först hem till mig för att hon behövde hjälp med en samhällsuppgift.
Samhäll var inte riktigt mitt starka ämne men hon har fått för sig att jag var kanon i skolan.
Hur gick det? Det blev att söka varenda ord på google och samtidigt kollade vi på
min mazda 6.

Jag vill verkligen ha den! (Iförsig är det mååånga jag vill ha, när jag tänker efter..)
Varenda gång jag åker förbi bilmetro så är jag nära att skapa en olycka. Typ.
Ni kan ju tänka er vad jag kollar på istället för att ha fokus på vägen ;)
Bara inte min pappa läser detta - då har jag väl stanförbud med hans bil föralltid..


Jag vill ha den, oavsett vad du tycker Jossis ;)

Emelie kom förbi och kollade på Desperate Housewives med oss :) Efteråt fick hon den briljanta idéen att åka in till City Gross som har öppet till 24 idag.
"Det kommer säkert inte att vara mycket folk där såhär sent."
Då kunde jag faktiskt följa med.

Var vi ensamma tror ni? Nej. Långt ifrån. Vilken folksamling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0