Huuh

Jag fattar inte hur jag kan vara vaken nu. Vi kom hem halv 5 imorse efter diverse strul. Om man räknar bort bilproblemet så hade vi riktigt kul :) Min hals mår väl sisådär idag. Känns bättre än vad den gjorde inatt iallafall.
Jag lovar, är det nåt med halsmandlarna igen ska dom bort!
Det gör lite halvont när jag tar på dom så man börjar ju fundera..




Det var första gången jag var i Hudiksvall. Det var jättemysigt :) Och inte alls lika litet som jag föreställt mig. Vi mötte bara trevliga människor - förutom en tjej som inte tyckte om att vi kollade på henne och hennes liga i 3 sekunder, om det ens var så länge, när vi möttes.

Har ni nåt kul att kolla på eller? * spydigt
Ja. Din pojkvän!!

Sen tystnade hon. Tänka sig att söta, rara Sofie kläckte ur sig det där ;)
Det var inte mer än rätt.

Nu kom Sören och Niclas(kusin) på besök. Kusinfamiljen åker till Aiya Napa, Cypern idag.
GISSA VEM SOM ÄR AVUNDSJUK!
Fast jag ska väl förhoppningsvis åka dit jag med. Vi har börjat planera iallafall ;)

Jag måste ta en paus från hudiksvallstoryn nu.

____________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0