Göransson Arena Invigningen

Snart är det dags.
Ska åka när som helst och jag har precis packat klart allt jag ska ha med mig.
Vi ska ut efteråt, förmodligen i Sandviken, och då måste jag ju släpa med mig allting nu.


Nu klarar inte mina nerver det här längre.!
Önska mig lycka till.

__________________________



Tomas Ledin kanske man får se på nära håll..

Camilla kom på en fyndig idé igår som jag måste dela med mig av.
Hon tyckte jag skulle ge honom en lapp med mitt nummer och gå därifrån.
Efter en stund skulle jag gå förbi honom igen och samtidigt sjunga;
Vad gör du nu förtiden, varför hör du aldrig av dig?!

Vi får se hur det blir med den saken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0