Jag höll mig vaken trots att jag blundade

Jag borde väl lägga mig nu så man vaknar i normal tid imorgon. Idag var ju ingen succé på den fronten! Har slarvat med medicinen tack vare det också. Nu måste jag ställa alarm på typ 3 inatt för att ta dagens 3;e. Suveränt.

Jag & Nathalie tog en kortare promenad än vad vi planerat. Vi gick till köpis istället. Hon hann ju nästan komma till min dörr innan jag ens klivit utanför. Då passade köpisrundan bättre. Sofie jobbade också - och vi ville höra detaljer.. ;]

När jag kom hem hann jag bara byta om innan Nathalie stod utanför. Hon & Sofie skulle hälsa på Emelie och jag skulle åka till Micke. Kom nyss hem och nu vill jag bara sova. Vi kollade på en film med Clint Eastwood (fråga mig inte vilken) och det var faktiskt min första nånsin! Jag har aldrig sett en film med honom ;o Jag vet, det är förjäkla dåligt.



( Det kan ha varit Gran Torino som vi kollade på ifs.. )

Fast jag kan väl inte säga att jag sett någon ännu. Jag hängde inte med för 5 öre ens. Om jag inte pratade så blundade jag och tvärtom. Tröttheten har varierat hela dagen.
Att kolla på film när man är trött är aldrig en bra idé.
Iallafall inte gällande mig!

Godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0