Godmorgon

Jag är trött och så jäkla glad att jag inte är Sofie idag. Jag hade varit en timme sen till jobbet nu isåfall ;) Fint väder är det också! Det är ännu en anledning till att jag är glad att jag inte är henne nu, som är instängd på coop ;b

Trodde jag skulle vara hes (eller döv) när jag vaknade men nej - ingenting.

Vi bestämde att vi skulle spela kubb i gropen igår :) Förutom mig var Nathalie, Jossis,
Camilla, Jossan, Niklas, Andreas, Linn, Johan, Jonas & Sofie med.
Vi körde dom som var födda första halvåret i ett lag och vi sent i det andra.
Självklart vann mitt lag.! :) Det senare halvåret.

När det började bli mörkt och vi inte såg ett smack gav vi upp. Vad skulle vi göra nu? Gå ut på krogen eller följa med hem till Jonas? Slutade med att Jag, Sofie & Nathalie blev upphämtade av Brat, Tobbe & Chrille i den snyggaste vanen jag sett.. Det var race och vi skulle självklart dit ;) Inte klagade jag eller.

Nu måste jag städa mitt rum - på riktigt. Precis vad jag vill göra när det är sånt fint väder!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0