En kväll i Högbo

Varje måndag åker jag & tjejerna och gör nåt kul, för den som inte visste. 
Vi bestämde oss för att åka till Högbo idag.
Niclas, Andreas & James fick också följa med. 

Vi hade tagit med oss det där eländiga kubbspelet och det kom till användning.
Jag trodde att jag fått in snitsen men jag har fan tappat allt.
Fast jag tror alla var less då vi plockade undan ;)




Efteråt fick Sofie idéen att ta sig an repen - igen. Men jag avstod då Niclas var med.
Hur slutade det för henne? I vattnet såklart.. 

Innan vi åkte hem tog Jag & Josefine en åkttur med båten.
J är hyfsat duktig och när hon var i full gång fick hon syn på ett kärlekspar
på en brygga som hon tyckte vi skulle åka och störa.
Jag hade inte så mycket att säga till om med andra ord.

När vi skulle tillbaka skulle jag få ta över.
Paret påpekade att J var mycket bättre än mig med dom där förbannade årorna.
Vi kom nästan ingenstans under den första minuten.
För att inte ha rott på minst 8 år vart jag ändå ganska bra där mot slutet ;)


__________________
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Ring mig nästa måndag va ;)

2009-05-27 @ 23:29:36
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0