12;04

Vilken myskväll det blev.

Det blev kubb med tjejerna och Tobbe & Chrille. I mörkret.
Det var inte det enklaste måste jag säga.
Vi gav upp ganska fort och åkte hem till Jonas på öl-pokerkväll istället :)
Det slutade med att jag fick köra Mathias bil och nu står den tjusigt på gården.

Jag tror att jag ska stänga av min telefon och ha hans audi a4 tills.. söndag kanske? ;)
Fast han vet ju vart jag bor. Vad komplicerad min suveräna idé blev helt plötsligt.!
Jag är väl tvungen att lämna tillbaks den. Antar jag..



_______________________________





Jag fick höra en tråkig nyhet imorse. Även fast jag bara träffat honom
ett fåtal gånger så känns det.
Det är inte rättvist. Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0