You make me better

Är jag ensam vaken tro? Jag har sovit rätt många timmar inatt mot alla odds. Hamnade hemma hos Camilla igår med tjejerna och kollade på film. Jag vet vad du gjorde förra sommaren av alla möjliga alternativ ;) Fast jag hade aldrig sett den innan om jag ska vara ärlig. Men som vanligt började jag att blunda och det ena ledde till det andra. Jag har med andra ord fortfarande inte sett den. Kanske 1/3? Det är alltid nåt iallafall ;) 

Själv kom jag nyss hem från jobbet. Jag & Nathalie var på hugget idag så det gick snabbare än vi räknat med. Fast nu är jag rätt sur för hon ska vara ledig imorgon :b Skulle jag också vilja vara men man har ju sina plikter..


_____________________________

Jossis
Snart sitter den. Och du kan ju öva här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0