Vem kan stoppa oss när vi hoppar fram

Jag följde med Nathalie till stan idag :) Hon skulle byta sin bilstereo som krånglar. Det började hennes bil också göra på vägen. Nu ska jag försöka prata bilfraser här. Varning!

På motorvägen mot stan börjar bilen att "tappa" farten. Tur att Nathalie har bättre koll än mig säger jag bara ;b Hon började fiffla på någon knapp och då gav det med sig efter en stund. Men när vi kommer till stora rondellen innan stan la den nästan av och istället för att glida så hoppade vi fram. - FYFAN VAD PINSAMT ANNA! vad ska vi göra?
Själv satt jag och skrattade ;) Vilken hjälp jag är.
Vi svängde höger och fick inte upp bilen i mer än 20 km/h. Kul! Vi kom in till 9ans parkeringsshus iallafall. Men när vi skulle därifrån vägrade bilen att starta. Hon ringde hennes bilkunnige bror Robban för att försöka få hum om vad sjutton vi skulle göra.Tills slut fick vi igång den men samma sak där - vi bara hoppade fram! Det gick fort som tusan också. Ni skulle sett människorna som stod och såg på. Ja, om ett skratt förlänger livet ;)


___________________

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha ja jävla bil jävel och skämma ut en så där !! ;p

2009-03-09 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0