Ungdomar hittades sovande i stulen lastbil

Det kan ni inte ha missat?

Nej, inte jag heller. När jag & mamma åkte till jobbet imorse såg vi två lastbilar och en polisbil med blåljus stå på sidan av vägen - på riks 80 - vid Nybo. Jag såg det men jag var så trött att jag knappt blev nyfiken. Och jag är ju det jämt annars. 

Senare under dagen ringde mamma med information och berättade att det var en kille och tjej, 14 respektive 15 år, som hade snott den! Kopplingen hade slutat fungera så de hade stannat bilen längs riks 80 för att sova.
Väldigt osynligt OCH smart att stanna där med stulen lastbil..  Det är inte klokt. Vilka ungar!

______________


På tal om nåt helt annat. Jag är hur slut som helst efter min hektiska dag. Tänkte ge duschen ett försök att pigga upp mig. Håll tummarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0