Underbart

Jag & Nathalie gick hem till mig efter våran tavlan/mackmyrapromenad. Vi tog fram solstolarna, satte igång musik på festvarningnivå (På N's begäran) och la oss ute en bra stund :) När det var som skönast fick självklart N ett sms om att hennes stereo var lagad. Då bar det av till stan en sväng istället. Bra timing..! Hoppas det är lika fint väder imorgon :)

Stickans mamma skulle egentligen komma och hälsa på hos mamma & co idag men Jenny kände sig dålig och då är det inte så lämpligt att hon kommer förbi. Jag stannar nog här hemma då jag med. Sofie skulle komma förbi så fort hon ätit och hämta grejerna som hon lämnat kvar här :) SÄLLSKAP!


__________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0