Två saker som stör mig

Jag är på bra humör idag - egentligen :) Jag måste bara få skriva av mig detta.

Vissa människor har absolut inga problem att slänga ur sig hemskheter. Folk kan ju säga vad sjutton som helst till varann. Men om jag ska bli kallad hora av en helt främmande människa för att jag inte svarade på en massa meddelanden så är väl nånting fel? Jag tar givetvis inte åt mig. Men jag blir så förbannad att det liksom är lätt att säga nåt dylikt.

Sen att du ska undra varför vi skapar såna intriger..
Till skillnad från dig har jag berättat vad jag gjort. Jag stod alltså på mig och berättade för henne. För hon förtjänade att veta. Ärlighet kommer man längst på. Att det var du som sa sådär fick mig att skratta. Du har gjort precis samma sak själv, om inte värre! När ska du stå för det du gör? Jag väntar!

Jag är säkert världens sämsta vän men jag är ingen som skvallrar på andra. Du ska få chansen att göra det själv. Du har ju haft ett bra tag på dig, när jag tänker efter. Mitt samvete är i botten så jag skulle uppskatta om du gör det inom kort. Tack!



___________________________

Kommentarer
Postat av: Kristin

Anna du är en super bra vän!!! Saknar dig faktiskt! <3 Jag är på väg hem nu, flyttar ju nu. Så snart kan vi träffas lite mer oftare än vi gjorts sen studenten! :) pusss pårrre!

2009-03-20 @ 14:57:09
URL: http://heikkikristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0