Tråkväder

Nu känner jag mig mycket fräschare. Men vilket slask det är ute :/ Jag & jenny skulle åka in till stan och i detta väder var min lillasyster väldigt nervös. Hon hade pratat med mamma strax innan vi åkte och då fick hon höra att en bil hade voltat på rix 80 och då tror hon självklart att vi ska råka ut för samma sak. Hon är helt otrolig sådär :)

_______________________________

Trots detta väder har jag faktiskt börjat att fokusera på våren. Dom här hittade jag på skohuset igår och jag var tvungen att köpa dom. (Jag vet att det bara är ena skon med på bilden)
Mitt nästa drag är att hitta nya bikinis. Huh!





                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Emelie

vilka snygga :)

2009-03-10 @ 18:43:47
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0