Som igår

Jag har haft två likadana dagar i princip. Förutom att jag fick sluta en timme tidigare idag :) Men inte är jag mycket piggare för det eller. Imorgon vet jag inte om jag ska jobba. Jag får ett samtal om det senare ikväll eller imorgon bitti isåfall.

Nu ska jag få tiden att gå på nåt sätt. Ska umgås med Nathalie senare ikväll, när hon kommer hem från sin bror :)

Skulle nästan vara perfekt att åka till Jonas stuga i öjan ikväll! Dom hade varit där i förrgår men då gick det inge vidare för mig att haka på för jag skulle jobba dagen efter. Jag skulle ju säga till när jag kunde. Äh, om jag ska jobba imorgon blir det ingen succé att vakna upp där.


Jag får nog komma på andra planer :)

_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0