Skärpning!

Jag kan ju inte låta så deppig. Det är ju ändå helg :) Fast jag ska upp tidigt som fan både lördag och söndag.
Har haft en bra dag faktiskt. Jag & Jossis har varit och letat efter saker till våran nya dresscode - om man kan säga så? Men i den här stan är det dåligt utbud märkte jag.
Nåja, vi ger inte upp i första taget ändå.

Närmast på planeringen är att skjutsa in pappa till stan. Han ska ut och äta "med killarna". Han vet inte att jag vet (eller fattar för den delen) att han ska på dejt ;) Det förstod jag på en gång när han sa killarna istället för namnen på dom som han ska umgås med - som han alltid gör annars. Nästa tecken var han inte hade en aning om vart eller när det skulle ske under fredagen. Jag har ju fått mitt planeringsbehov från honom. 

Vilken dektektiv jag är ;)


____________________

Kommentarer
Postat av: P.J Svensson ( din dröm ) Hehe

du kan få kyssa mig ikväll

2009-03-13 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0