Polishögskolan?!

Vilken dag med bra utsikt det varit ;) Om ni förstår hur jag menar. Vi var på brandstationen i Sandviken och fick träffa brandmän, polismän, ambulansfolk och kustbevakningen. Det fångade vårat intresse som sjutton, av någon anledning. Nu har vi fått en idé om att bli poliser också. Vi får väl se hur det slutar :)

Efteråt åkte vi till mammas jobb och fixade på brännan. Nåja, den kommer väl att komma så småning om :b Sen har vi legat ute på altanen. Man kan ju inte sitta inne.

Ska vara social med Jossis nu :) tills jag ska följa med en kompis till Borlänge med lastbil. Hörs!

_________________________________




Eller så blir jag lastbilschaufför?
Jag måste säga att det skulle passa mig - jättebra..
Bild från i vintras då jag & Jossis drog iväg på en tur.
(Inga människor eller djur kom till skada)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0