Nu är jag trött

Blev vi nå klokare av våran planeringslunch? Skulle inte tro det. Men någon idé har vi nog på gång :)

Sedan har jag varit och lämnat in cv på Dinners Gävlebro med Sofie & Nathalie. Trodde man bara skulle lämna in men jag åkte på en intervju också. Jag var toknervös men jag tror jag skötte mig fint. Får hoppas iallafall ;)

När vi var på väg hem för att skjutsa Jenny till stallet började Nathalies bil att krångla igen. Vi försökte få igång den en bra stund men bilen vägrade att ge mig sig. Bästa platsen hade vi; busskuren innan stora rondellen mot Riks 80. Sällan den krånglar där? Emelie & Håkan kom till undsättning till slut. TUSEN TACK! Jag kände inte av mina fötter efter det :/ Jag och kylan kommer inte överens.

Nu ska jag sova. Jag borde försöka iallafall. Godnatt ;*


Kommentarer
Postat av: Linn

Men anna. Vägen heter INTE rix 80, utan riks 80. =)Jag kännde verkligen att det var dags att säga något nu så att du lär dig hur man stavar. ;)

2009-03-12 @ 22:44:33
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0