Mot stan

Jag & Jenny ska till mammas jobb och gymma/sola om en liten stund. Jag känner mig både tjock och blek så vad gör man? Haha okej. Riktigt illa är det inte. Men det är ju skönt :)
Och om jag har tur träffar jag kanske Gynne där, en av killarna som var med till Funäs. Han och mamma jobbar på samma ställe. Jag har vetat om det i evigheter men det kunde han inte komma ihåg när vi pratade om att jag sett hans bil utanför deras jobb. Sen skulle han klura ut vem av damerna som jobbar där som är min mamma..
 
Men vem är din mamma då? Eller vänta. Jag tror jag vet. Upp för trappan och första kontoret på höger sida - det är väl din mamma? Katta heter hon väl. 
Haha va? Hur kunde du veta det? Bara sådär?
För hon är så trevlig och hejar varje gång man går förbi. Och pratar mycket! Jag anade det på en gång för du är ju också så. Alltså Anna, jag tror till och med hon är trevligare än dig. Och då är man trevlig!


Haha ja.. jag tror han menade väl iallafall :) Gokillen!

_______________________


Kommentarer
Postat av: Helén

Men ni får faktiskt ta å ringa mig när ni ska till kattas jobb också! :(

2009-03-10 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0