Måndag

Jag kom nyss hem. Har jobbat, och vad jag har saknat att vara där! Tråkigt att det inte blir så ofta som man hade velat. Jäkla PFV.

Det var en jättego praktikant där idag också- Ida- som jag har diskuterat med om hur liten världen är ibland. Vi kom dit samtidigt och jag kände igen henne som sjutton. Då slog det mig att det var trevliga tjejen som jag pratade med utanför körskolan halv 8 på morgonen förra våren. Ett smakprov på vilket jäkla minne jag har ;) 
Vi var även hemma hos Patrick båda två i Fredags, fast det kom inte hon ihåg ;) Hon är också tillsammans med en kille jag träffade förr's kompis. Hängde ni med? :b
Hon frågade mig om jag träffat honom - ja.. hur visste du det? Och sen fortsatte det.
Därför är världen liten :)

Nu ska jag byta om och möta upp tjejerna vid IKEA om en stund.

_____________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0