Lördagens skandaler

I lördags firade vi, som sagt, Josefine :) Det var jättekul och kändes nästan som en klassträff då de flesta som var där gått med varandra från 6;års gruppen - 6;an. Det är inte varje dag man stöter på någon därifrån utöver tjejerna. Dom allra flesta tjejerna som jag umgås med har jag faktiskt hållt ihop med sedan 6års :) Imponerande va?

Jag hade som sagt hur roligt som helst. Och jag ångrar nu i efterhand att jag hamnade på krogen. Jag minns inte ens hur det gick till så att jag följde med heller dock.. Men jag tror det berodde på att jag sa nånting..

Så vad hände? Jag skäms fortfarande när jag tänker på det. Mitt ex kom dit med hans killkompisar och flickvän. Jag har nästan aldrig pratat med henne men just den kvällen fick jag den suveräna idéen att jag skulle göra det - på riktigt. Jag är ingen som blir svartsjuk och känner hat till mina ex nya. Det är bara löjligt! Så jag pratade med henne och sa bland annat det. Jag skäms hur mycket som helst men just då verkade det vettigt att säga det. Hon var iallafall jättetrevlig och go så jag kanske tänker på det här i onödan? Jag hoppas.

Någon gång efter det hamnade jag på krogen. Träffade Markus gamla klasskompisar och jag kom på att killen som snodde min telefon, och ringde till sin telefon, och gav den tillbaka till mig var en kompis ex. Ganska bra försök att få mitt nummer dock - det ska han ha cred för. Men att det skulle vara just han? Hur stor är chansen? :b
Oroa er inte att jag gjort nåt dumt. Min situation redan är krånglig som den är.

När jag väl kom hem somnade jag på soffan med allt på! Allt förutom skorna. Vaknade till runt 6 och då såg jag både missade samtal och flera meddelanden från mr X. Då började jag att kolla om jag skickat nånting. Och det var det värsta! Jag hade somnat istället och han hade blivit sur. Jaja! Vilken jäkla kväll.

Sen hände det saker hos Jossan medans man var borta ;) En nära vän fifflade med en annan väns släkting. Kusin närmare bestämt. Jag fick en chock när jag fick höra det. Och sen skrattade jag :b Sen hände det väl nåt med allas våran favoritkille också.? Dejt på onsdag?

En annan hade blivit lite för känslomässig och berättat för ALLA hur mycket han älskade J. Efter alla dessa år, när ska han lägga ner? Aldrig? Jag tycker synd om honom.

Jag tyckte även att det såg ut som att kärleksparet från mellanstadiet var lika vänskapliga då som de var i lördags innan jag försvann ;) Hoppas jag har rätt!

__________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0