LIVE FRÅN FUNÄSDALEN

Idag har varit den sorgligaste dagen. Jag & Daniel hade avskedsmöte. Det känns tråkigt att han ska åka hem då jag är här men vissa planer kan man ju inte göra nånting åt. Jag är jätteglad trots omständigheterna :) Han kommer ju hem i Maj. "Det är inte långt, det kommer att gå fort". Jag tycker inte det. Men det är ju tidigare än 3 år iallafall. Vi har en komplicerad historia.

För tillfället lagar karlarna mat. JA, ni läste rätt! Dom kan om dom vill :) Sofie hjälper som vanligt till då karlarna skriker svordomar och vägrar göra det, Cami löser korsord och J-korren är fullt upptagen med sin karlfixering ;) Jag har slagit mig ned i fåtöljen med datan och öl. Jag har det så jäkla bra just nu med utsikt mot bergen. Och J-korren givetvis ;) 
Om ni undrar varför hon kallas för det så.. Haha, det undrar jag med!

Ikväll vette tusan vart vi hamnar men imorgon ska vi åka snowboard hela ligan och på kvällen ska vi spela bowling och sen sätta oss på någon bar och ännu senare ut på nattklubb. Det finns här det med ;) Lördagen ser likadan ut också. Suveränt.

Fan, vi åker hem snart! Jag vill inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0