LIVE FRÅN FUNÄSDALEN

Jag & Sofie kom nyss från affärn. Nu försöker Sofie få igång brasan som inte är det enklaste, Jkorren har precis vaknat till liv och Camilla kikar på film på övervåningen. Karlarna är ute med skotrarna - självklart.

Idag har vi åkt skoter upp på fjället :) Det var en upplevelse.. Jag åkte med Chrille på vägen upp och ned med Tobbe. Och jag kan inte bestämma mig för vad som var värst! Jag har träningsvärk i armarna för att jag blåhållt mig. Som fan! Vi stannade på toppen och åt lunch på fjällstugan med utsikt över hela byn. Sedan behövde dom tanka och då slog vi oss ned i solen, som kommer och går hela tiden, tills dom kom tillbaka. Vi tog till och med en upp-och-ner-tur i sittliften :) Jag tror minsann det bara jobbar karlar här. Och det kryllar av dom!

Nu blir det kortspel och sen duschen. Plus att det är avsked ikväll :( Killen ska hem imorgon..


Kommentarer
Postat av: Kristin

hahaha kan se mej dej framför mig blåhållande han på skotern!! haha men låter som ni haft de riktigt kul! :D

2009-03-05 @ 18:46:49
URL: http://heikkikristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0