Jag tackade nej till Thailand..

Ett förlåt och en förklaring. Det hade kunnat räckt som ursäkt.
Men att bjuda med mig till Thailand! ÄR DU HELT GALEN? Herregud Mathias!
Jag trodde det var ett skämt men det var på fullaste allvar.

Nu tycker väl ni att det är jag som är den galna som tackar nej men jag kan inte. Av flera skäl. Det skulle bli katastrof. 
Efter allt i funäs, ska allt bli som förr bara för att han tar med mig till Thailand?
Det skulle sluta som det alltid gör. Alla utom han fattar det.
Och jag kan inte direkt bara åka hem då..

Visst skulle det vara underbart, egentligen - men det passar inte nu.
Att han inte förstår det fattar inte jag!



åååh.
Men jag ska dit nästa år. Jag får se det så.

Sofie, du ska kanske påminna mig om att jag gjorde rätt. Det behövs nu!

_______________
____________________

Kommentarer
Postat av: S

Du gjorde helt rätt, älskling <3

2009-03-30 @ 22:20:34
URL: http://stoedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0