Har inte jag varit med om det förr?

Kom nyss hem från Tobias. Jag, Camilla, Jossis & Sofie åkte dit för att han behövde hjälp med att färga hans hår. Det var väl S uppgift iförsig men man får oss andra med på köpet ;) Till våran stora lycka var även Chrille, Gynne & Robban där. Det var bara Rikard som saknades och det betyder att nästan hela funäsgänget var samlat - igen :) Jag längtar tillbaks som fan. Vi pratade minnen och ingen av oss vill vara hemma. Vi skulle struntat i att åka hem överhuvudtaget. Allt fanns ju där!

______________

Nu kan jag äntligen säga det. Josefine och Niklas har förlovat sig. Grattis :)
Jag är så glad! Det var nästan på tiden för ni är perfekta för varandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0