GI & talskrivning

Jag & Sofie ligger för tillfället och slöar på soffan. Innan vi kom hit blev det en runda på stan och nu har vi perfekta utstyrseln. Med stort fokus på perfekta ;) Nu längtar jag till nästa helg också!

När vi var klara med våra ärenden åkte vi till köpis och jag kom hem med ännu mera saker.. Inga jättenödvändiga grejer heller. Förutom skorna då. Men nu får det vara nog!

Närmast blir det matlagning. Vi ska börja vårat nya liv idag! Hur många gånger har inte jag försökt med det? Eller ska jag säga vi? :b Vi ska göra kyckling med MASSA grönsaker. Inget annat! Så fort Top Model är slut. Efteråt ska vi skriva tal. Det blir nog lika roligt som det låter.




Vad finns i påsarna?!
Det roligaste jag nog nånsin kommer att ha på mig. Ni ska få se ;)

_________________________________________________________________________


Kan jag skriva såhär? Hej, jag tänker på dig. Det suger. Puss!
Ja, gör det. Han lär ju falla pladask för dig då.....
BRA! då gör jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0