Fredag

Igår blev en lång dag. Jag & Nathalie åkte in till stan för att hälsa på Patrick. Efter någon timme eller två när vi var på väg hem mötte vi Nicke i trafiken och det ena ledde till det andra och vips skjutsade vi folk hela natten! Vi kom hem halv 4 imorse.. Jag klev upp halv 6 den morgonen också, så jag gissa vem som somnade på en gång när vi kom hem :b


Vaknade ändå hyfsat tidigt. Gick bara upp, åkte hem till mig och bytte om och sen bar det av till köpis. Vi åt lunch med Sofie och sen tog vi ett varv. Hittade en jacka, kjol och nya jeanstights men dock ingenting som jag kan ha på mig imorgon.
Men det är där min lillasyster kommer in i bilden ;)

_______________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0