Det var som det skulle

Nu är jag hemma igen. Vi gick till skatteverket för vi båda tycker att vi skattar för lite. Men enligt killen så stämde det. Han tog fram några tabeller som jag inte förstod ett skvatt av och
 "Nej du, det här stämmer. Det är inga konstigheter. "
Jag får lita på hans ord.

Sen hade vi en halvtimme på oss till Sofie skulle börja och då gick vi till Make Up Store. Jag var deppig och behövde muntras upp, säger vi :) Nu längtar jag till helgen!




Nu vet jag inte vad jag ska göra tills klockan 3. Ska in till Gävle, igen, och kolla på utklädningssaker. Jag börjar redan banga men om reglerna är såna så är jag väl illa tvungen :b Efteråt ska jag hjälpa Sofie att skriva ett tal. Om hon visste hur mitt blev skulle hon aldrig bett om min hjälp. Hon lär ju märka vad hon ger sig in på förr eller senare iallafall ;)




Kommentarer
Postat av: Linn

utklädningssaker, varför?

2009-03-18 @ 18:18:42
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0