Dagen efter..

Jag tycker inte om att detaljera men jag gör ett försök :)

Det började i Forsbacka och slutade i Gävle. Vi hamnade där efter att jag haft en strålande singstarkarriär - fast jag tippade på Sandviken. Vi kommer aldrig överens men till slut bestämde vi oss för Hang loose. Det var ett bra tag sen vi var där nu för det är ju bara Heartbreak som gäller annars!

H L
är ju iallafall ett säkert kort ifall man vill träffa folk man känner
och det blev många kära återseenden ;)


Jag hade en jättebra kväll men det är inte lika roligt idag. Jag är hur trött som helst! Jag känner inte för att göra nånting alls. Förutom att ligga kvar här på soffan då ;) Men jag måste vara uppe på benen till 7. Gympa ikväll och jag måste gå!


_________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0