Bakfiasko

Jossis har åkt hem nu. Nu är det jag och ett tomt stort hus. Tur att Nathalie kommer hit och sover sen :)

Jag & Jossis åkte iallafall ner till köpis för jag behövde mjölk. Ni anar inte hur mycket mjölk jag dricker! Vi fick idéen att vi skulle baka. Den som tror att vi skulle köpa saker från grunden kan börja tänka om. Här kör vi enkla grejer! Det enda vi behövde göra var att tillsätta vatten.

Och hur gick det? Jag trodde vi lyckats tills jag såg att vi gjort vattenkaka! Jag tar på mig hela skulden för att jag läste 1,5 l när det egentligen stod 1,5 dl..

Lika bra ändå kanske för vi ska ju hålla oss borta från sånt! Vem vet, jag kanske tabbade mig med flit? ;) Jaja. man kan inte lyckas med allt.


_______________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0