A great exampel of misbehave

Godmorgon! Jag vaknade inte av Jenny direkt som jag trodde, men jag hörde henne. Känner mig faktiskt pigg idag :) Igår var ju katastrof. Börjar väl komma in i gamla vanorna nu. Fick dock en chock när jag drog upp persiennerna och det snöade. Jag trodde det var över på den fronten.. Jag hoppades iallafall :/



_________________


Igår fick jag ett förlåtsms av funäsförstöraren.
Och jag vet att du hamnar här ibland, därför säger jag det såhär.
Du vet att det är kört sen.

Jag har haft bra tålamod med dig så länge som jag känt dig. Men du gick låångt över gränsen den här gången. Det som stör mig värst är att jag får ta saker fast jag inte gjort dig nånting. Vad gjorde jag som var så hemskt? Vad fick dig att tända till? Var det att jag frågade om resan gått bra? Eller när jag lyssnade på dig när du pratade om taxitjejen? Kanske berodde det på att jag sa att taxin var på väg? Eller att jag satte mig i soffan när vi kom tillbaka till stugan? Jag försökte att undvika dig så mycket som det gick för jag vet hur jobbigt du tycker att det är. Och vad jag än gör så är det helt fel och du blir galen och säger både det ena och det andra. Under de 2 - 3 åren jag känt dig har det här hänt x antal gånger. Bra att du ber om ursäkt men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0