Uppdatering; Invigningen

Barområdet

Invigning med sveriges största middag nånsin.



Hur tror ni min reaktion var när jag läste om det innan? Precis!
Jag var nervös i onödan iallafall. Det släppte på en gång när allt var igång.
3000 människor. Vilket hysteri det blev när den folkmassan skulle hitta till sina bord. Att folk hade så bråttom fast dom hade bestämda bord och platser.
Det var underhållning att kolla på ;)

Över 3000 middagsgäster sitter till bords


Min grupp var 1 av 2 som hade största sektionerna. Jag är inte hundra på hur många gäster vi hade men det var bra många. Som ni ser är inte raderna särskilt små. Vi hade två såna rader - på 19 personer.


middagsgäster avnjuter showen


Tappade jag nånting? Ja, nåt bestick bara.
Alla tallrikar jag kom i kontakt med under den kvällen klarade sig ;)

Kvällen gick dock för fort. Vi hade saker att göra hela tiden, vilket var skönt för jag vill vara sysselsatt. Det var jättekul, trots all stress & spring.

Efteråt var jag helt slut. Jag hade fått en blåsa under högerfoten kvällen innan, tack vare mina skor, och det var en riktig succé att gå på hårt golv i 6 timmar - nonstop.. Jag hade ont som fan och kände egentligen för att bara ligga hemma resten av kvällen. Men riktigt så blev det inte. Kvällen slutade i den gröna bussen och jag vaknade halv 1 på söndagen.
Jag sover aldrig så länge.

____________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0