Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Igår skötte vi planeringen utmärkt; Vi hamnade i soffan och kollade på film hela kvällen :)
Ingen ångest för det då det var söndag PLUS att det regnade.
Vi började att kolla på Dagboken (The notebook).



Det MÅSTE vara den finaste film jag nånsin sett.
Jag har kollat på den 8 gånger - minst.



Min hbror Mattias är hemma från Stockholm och Kungliga tekniska högskolan nu över sommaren och han fick en syn när vi kom upp. Tre tjejer kommer upp och är helt rödgråtna ;)

Men.. Vad har ni gjort?
Vi har kollat på film.
OJ, det måste ha varit en ROLIG film.

Efter det kollade vi på.. Justdet. Georgia Rules eller nåt? Den slog inte den första iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0