I think I'm ready now

Vätskeersättning, kostersättning, våtservetter osv osv.
Nu tror jag att jag har utrustat mig bra ;)

Först midsommar och nu detta. Vilken vecka.

I fredags var jag hos mina kusiner på dagen och hade jättetrevligt :)
Jag fattar dock inte hur man kan dricka snaps efter snaps.
Kalla mig klen men fyfan, jag får rysningar i hela kroppen.

På kvällen åkte vi till mamma. Långbord på ängen med grannar, vänner - you name it.
Det kändes ifs som vilken dag som helst då vi ofta har såna träffar ;)
Ännu mera snaps, snapsvisor och brännboll.

Ännu senare gick jag till Sofie och vi slutade i Öregrund!
Jag är jätteglad att jag inte skulle sova kvar där.
Ifs hade inte jag rätta kläderna ELLER skorna för att vara där heller..
Skulle följa med Nathalie till hennes bil och
det slutade med att jag var alldeles lerig i mina skor.
Gräsmatta.. Lermatta var ett mer passande ord.

Kom hem vid 5 och halv 11 var det dags att kliva upp.
Jag, Jenny, pappa & farfar åkte till min faster i Nacka, Stockholm :)
Träffade min kusin & Micke och deras två barn som jag inte sett på jättelänge!
Dom hade blivit så stora. Emmie är 6 och Freja fyller snart 3.
Ni kan ju ana vad jag har gjort från lördag - söndag :)
Vi har gjort allt från att kolla på disneyfilmer till att leka kurragömma.

Förutom att det var midsommar så åkte vi dit för att min faster & egon 
ska flytta från deras hus till en lägenhet.
Från att bo i ett jättefint hus vid vattnet till lägenhet..
Kändes tråkigt för deras hus är så otroligt fint.
Men när jag fick se lägenheten så är det faktiskt okej. Herregud!

Så fort vi kom hem igår kom tjejerna och hämtade mig för vi skulle fira Emelie som fyllde 20 :)
Inga lugna minuter emellan alls. Och nu denna stress inför imorgon.!










Där har jag haft det bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0