En dag på stranden

Emelie hämtade upp oss strax efter 9, därefter till Linn och sen bar det av mot Årsunda.
Sofies mamma har husvagn där, en jättemysig, och hon ville ha strandsällskap ;)
Klart som fan vi ställde upp.

Jag vet inte om det var värmerekord men det var bra varmt.
I vattnet också. Jag var nästan mer i vattnet än liggandes på stranden. Nästan ;)
Vi åkte hemåt runt 6-tiden så det blev en heldag. Suveränt!

Kom nyss hem från Johan. Han hade fyllt år igår. 23 närmare bestämt.
Fast det hade jag ingen koll på förens vi kom dit.. ;)

Tänkte lägga mig snart för imorgon ska jag med Josefine och bada
om det är fint väder :) Men det borde det vara.

Godnatt ;*




Linn tog spelet på fullaste allvar och det slutade med att en racket gick sönder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0