Dagen efter ..

Vilken kanondag!
Jag åkte in med Emelie, Nathalie & Linn till borgis för att kolla på Sofies student först. Jag fick äntligen se hur klänningen som Linn sytt åt henne blev och den var så jäkla fin. Det var S också ;) Så fort hon kommit ut och jag fått gratta & krama om henne var jag tvungen att gå.

Pappa & farfar hämtade upp mig och då bar det var mot Polhem. Vi var först dit av våran liga och då var det en hel timme kvar innan utsparken..
Mamma, moster, kusinerna - allihopa helt enkelt kom efter en liten stund också.
Det blåste som sjutton och jag trodde det skulle börja regna - men det höll sig tack och lov.

Jennys klass kom ut bland dom sista såklart. Det sög för jag var så ivrig.
Till slut kom hon iaf och det är sällan man ser henne glad :)
Hon var så fin, klänningen var helt otrolig..
Jag ska lägga in en bild på henne så fort jag får tag på bilderna. Hon är wow!
ååwh.. nu är min lilltjej stor!


Jag hade koll på Josefine och hon hade kommit ut innan J. Jag ville dock gratta lillasyster först, och när det var gjort letade jag på Josefine. Det var ganska svårt i den folkmassan! Jag hittade på henne till slut och vi mer eller mindre flög på varann ;) Hon skulle nästan precis gå iväg och möta upp sin klass men jag fick ha henne i några minuter iaf.

Efter marschen fick pappa skjutsa mig till jobbet. Kändes lite kasst då jag hade velat fira allihopa. Jag skulle gjort ett stopp hos alla tjejerna men Jossis var prio 1 för jag skulle ju inte hinna gå på hennes utspark. Den planen gick inte alls igenom då jag skulle jobba.
Men jag får fira henne idag istället om jag träffar henne :) Hoppas!

När jag slutade åkte jag hem på en gång. Kom hem strax innan halv 10. Panik.!
Det var bara att sätta igång och göra sig i ordning i ett mycket snabbare tempo än vanligt. Camilla, Nathalie & Linn skulle komma hit och det gjorde mig ännu mera stressad. Dom var segare än vad jag trodde till min glada förvåning ;) När dom kom drack vi vin och mös tills "åhjävlar! klockan är ju mycket. Vi måste åka!"
Det blev utgång, åka Patricks VÄRSTING bil och sen blev det ett stopp hos Micke.
Vilken jäkla kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0