07;37

Godmorgon! Jag sov hos Nathalie inatt och när hon åkte till jobbet gick jag hem till min pappa. Det är närmare hit och jag orkade inte annat helt enkelt ;)

Trodde jag skulle vara förkyld idag men konstigt nog är jag inte det.
Vi fick för oss att åka och bada igår kväll och på vägen till Högbo började det att spöregna.
Kändes måttligt kul men när vi kom fram hade det inte kommit dit än. Det var bara att kliva i.
Jag kan ju säga att jag varit med om varmare ;)
Regnet klarade vi oss inte undan föralltid heller och då gav vi upp.



Just nu har jag inget annat val än att kolla på amerikanska Paradise Hotel.
Vilken dröm-morgon..


______________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0