Utekväll med vik-tjejerna

Vilken suverän kväll :D

Mötte upp Lisa utanför jobbet för vi skulle ta samma buss.
Bussen kom för tidigt så vi missade den precis (det är inte lätt att springa i 11cm's klackar).
Det var bara att invänta nästa och under tiden åkte cider och vinflaskan fram ;)
Vi fick inga konstiga blickar..

När vi kom till stan gick vi till berggrenska där Johanna, Ida & Lina (från b-huset) var.
Lina (från vårat c) hade mått dåligt och kunde inte komma. Men vi fick ha trevligt ändå.
När vi ätit bestämde vi oss för att gå hem till Ida och fortsätta där istället :)

Vem tror ni jag möter precis när jag går ut?
Jo, självklart "D". Är det ödet eller.?

I vilket fall så gick vi hem till Ida och där drogs det igång.
Vi satte på musik och förflyttade oss till balkongen med vinet i högsta hugg.
Åherregud vilka härliga tjejer jag jobbar med :)

Det ska absolut göras om!

Men jag var inte pigg imorse när alarmet ringde klockan 9.
Tack och lov att jag hade sovmorgon ändå.!

_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0