Torsdag

Känner mig småseg. Kanske beror på mina sena nätter de senaste dagarna...

För att göra det långa kort;

Onsdag; Jobbade dag och slutade halv 4. Så fort jag kom hem hade jag bråttom igen för då skulle jag ut och äta med mamma, lillasyster, moster & kusinerna och Familjen R som firade sin 20;e bröllopsdag :)
Efteråt mötte jag upp Josefine och vi slog oss ned på Berggrenska.
Nathalie kom förbi senare och då gick vi vidare till Tant grön.
Hade en jättetrevlig kväll - och Josefine bestämde sig för att följa med till Cypern!
UNDERBART!

Tisdag; Efter jobbet var det bara att skynda sig att göra sig i ordning och åka till Hedesunda.
Hamnade i värsta partybussen med egen dj & grejer. Den ni ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0