Onsdag

Vi åkte till Ön igår. Det var jättekul men långt ifrån lika roligt idag.
Okej, jag träffade "D" - det säger väl allt? ;)

Vaknade runt 5 imorse och då mådde jag inte bra.
Kanske för att jag bara hade ätit 1 gång på hela dagen
och sen druckit på det. Dåligt gjort av mig.!

När jag piggnat på mig (runt 13) var det dags att åka till sjukhuset.
Sofie fick följa med för jag var toknervös ;o
I vilket fall; jag slapp ta blodprov. Tack och lov för det.
Det blir heller ingen operation nu men det ligger "öppet" ifall jag åker på nåt igen.
Jag får hålla tummarna att jag klarar mig undan halsproblem.

På eftermiddagen tills nu har jag varit hemma hos Josefine.
80 % av tiden har jag gullat med kattungarna.
Jag har bestämt mig - jag måste ha en!

... mamma..? ;)


Ser han inte ut som en koala.? åwh.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0