Måndag

Jag sov hos min kompis Mattias inatt. Jag kunde inte sova och han ville hitta på nåt.
Då löste det sig :)
Vi blev uppe ganska sent och jag blev tokig då det ringde på dörren runt 7-tiden imorse.
Som tur var kunde jag somna om.

När jag vaknat ytterliggare en gång bestämde jag att Nathalie skulle äta lunch med oss :)
Hon kom förbi, vi åkte ner på stan och bästa salladerna enligt mig finns på flanör.
Vi hade jättetrevligt och solen tittade till och med fram. Suveränt :)

Nu ska jag göra mig i ordning och sen åka tillbaks till stan och fixa ett mycket ROLIGT ärende.
Förmodligen blir det klart idag.
Ni får veta senare ;)


____________________

Kommentarer
Postat av: H

JAG VET :D

2009-07-06 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0