VAD ÄR DET FÖR FEL

Igår när jag jobbade fick jag helt plötsligt jätteont i högra örat. Det bara kom. Och det har inte gått över. Ont gör det tack och lov inte hela tiden utan bara när jag pratar med stora ord, skrattar och har huvudet i viss vinkel :s Och naturligtvis när jag ska svälja mina alvedon. Fick tid hos hälsocentralen efter jobbet idag men dom hittade ingenting. Dom trodde inte det var någon öroninflammation ect. Sällan dom inte vet vad det är när jag har besvär med nånting. Får se om det övergår till det bättre eller sämre.

Jag är iallafall mycket piggare idag :) Somnade runt 6 igår kväll och vaknade efter 8. Var uppe en liten stund och sen sov jag tills 5.15 imorse. Kanske inte är så konstigt att jag är pigg idag då, egentligen? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0