Lördag

Godmorgon! Jag kom i säng sent igår och somnade ännu senare. Jag är dålig att anpassa mig till att gå upp tidigt. Fast idag är det helt otroligt; jag har sovit 3 timmar och är hur pigg som helst :) Skönt.

Om någon timme eller två, beroende på när lillasyster vaknar, ska vi & mamma åka in till hennes jobb och bättra på brännan ;) Det finns även relax, gym och bar. Där skulle man jobba. Fast det kanske skulle vara det sista jag skulle göra där om det finns annat att sysselsätta sig med? ;b Nejdå. Jag är skötsam. Det är sant.

Om jag inte hörde helt fel tyckte jag att mamma & låtsaspappa pratade om utlandsresor igår.
Mina kusiner ska åka till Cypern i Maj och det måste satt fart på dom. Jag hoppas! Dom är sugna på Thailand, och det är jag med. Egentligen ska dom väl åka på bröllopsresa. "är inte vitsen med bröllopsresan att det bara är paret som åker?" Men självklart har jag en lösning. Vi åker tillsammans hela familjen men sen behöver dom inte träffa oss övriga nånting alls under vistelsen ;) Det är ju en strålande plan.











Jag vill verkligen åka utomlands. nu! Snart åker vi till funäs iallafall. Men det är ju rena motsatsen..
 Tur att jag gillar bådeoch ;)
D

Kommentarer
Postat av: syster

De tyckte jag lät som en bra lösning ;)

2009-02-01 @ 12:03:08
URL: http://jennyhelenwikblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0