TRÄNINGSVÄRK

Och inte lite heller. Mamma & Jenny har tjatat på mig i över ett år att börja på gympan. "jag ska! men ikväll kan jag inte" - Har kanske varit den populäraste frasen från mig? Men nu har jag faktiskt tagit mig i kragen och ska sätta igång :) Jag & Jossan ska träna tillsammans, men hon var bakis igår och kände inte för att starta vårat nya liv då. Fast jag gjorde det ändå. Men på tisdag ska hon med :)

Det var jobbigt, riktigt jobbigt. Men känslan efteråt är så jäkla skön! Att känna att man verkligen gjort nånting bra :) och nödvändigt. (nu blir jossis inte glad på mig.) 
Jag var beredd på träningsvärk imorse när jag vaknade och det fick jag. I magen, armarna, låren, rumpan - överallt.
Men det kan jag ta :) Det här är bara bra för mig.

Jag kom nyss hem från familjen Hellkvist. Johanna klippte bort allt det slitna och det vart faktiskt mycket kvar :) Trodde hon skulle behöva ta mer. Hon ska få klippa mig i fortsättningen! Vi har ju roligare saker att prata om än vad jag kan göra med en främling ;)

_______________


Nu ska jag umgås med Jossis och vänta på att Malin ska höra av sig :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0