ONSDAG

Gympa igår igen. Jossan har åkt på hosta och var därför inte med. Man kan tro att hon smiter undan men riktigt så är det inte. Man ska inte anstränga sig när man inte är på topp. Det vet väl alla? Men jag var med ändå :) och det slog förra gången! Min kondition är väl inte världsbäst men det var faktiskt tufft. Träningsvärk har jag fortfarande men om man kan träna bort den så tror jag att jag gjort det.? lite av den iallafall :)


Jag ska åka in till Gävle nu och umgås med Jossis. Senare ska jag hem till Malin :) Ska bli kul att se hur dom har fått till nya lägenheten :) Det enda som är kasst med den är att hon bor mycket längre bort nu. Det kanske inte är någon stor skillnad ändå? Fast det känns så..


Nu måste jag skynda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0